شاهکاری از یه خانوم با کلاس......

آبروی هرچی خانمه برد تموم شد رفت


نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت0:27---7 آبان 1390
3lm.... mersssy kheyli bahal booddd

ravani
ساعت13:39---28 مهر 1390
پاسخ: ممنون عزیزم پشتکاری بهتر از شما دوستان . . من قول میدم اردامو از اینی که هست بیشتر کنم
شماها که اینجایید از خودم شرمنده میشم که این همه با من صادق هستید و دارید بم کمک میکنید تا حالا کسایی رو نداشتم بم کمک کنن شاید باورتون نشه گاهی گریم میگیره از خودم از اینکه شماها رو شرمنده میکنم


maryam
ساعت19:26---9 مهر 1390
slm azizma mer30 k behem sar zadi webet kheyli khoshmele movafaq bashi





man az aval esme vaqeimo naneveshtam vali dg taqat nayovordam avazesh kardam



let-me.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, |

 

اسلایدر

دانلود فیلم